Mulla aukes suupielet... Taas piti ensi kysyä kaverilta ko en jaksanu alkaa googgelilta kysellä että minkäs vitamiinin puutos se olikaa... A ja B. 

Kävin sitte apteekissa. Oli sen verran ruuhkaa että auto piti jättää pienen kävelymatkan päähän.

Apteekista lähti mukaan tämmönen... 

_20200103_175854.jpg

 

Ainaki mulla toimii tosi hyvin ja tehokkaasti. 

 

_20200103_175920.jpg

Oon nyt tuon hermosärky lääkityksen jälkeen venähtäny turhan pitkälle tuo vitamiini kuuri. Ei oo vaan saanu aikaseks alottaa. No nyt tuo suupielet muistutti sitte aamusella sen verran tehokkaasti että nyt pitää alottaa.

Noh. 

Apteekista selvittiin tällä reilu 25 € ostoksilla...

Kuten kerroin, auto piti jättää vähä kauemmaksi. Noh. Kuinka ollakaa hiippailin sitte siitä takas autolle. Ajattelin et ko tuo Kankuri on tos matkan varrella. Käyn kattomas jos siellä ois Nordlysiä, muita värejä ko mitä Ihan itse - liikkeessä on.

Ja kuinka kävikää... Sanoinki siin myyjälle että mua ei sais päästää tämmöselle hyllylle...

DSC_1148.jpg

Noro 5€ kerä!!!!!

Sinne jäi vielä... Täs kyllä mietin et oisko mulla huomenna asiaa kaupunkiin... Olikos Kankuri auki huomenna... Ainaki maanantaina se ois auki. Viimeistään tiistaina olis asiaa kaupunkiin. Totesin että jos ne on mulle, ne odottaa siellä kunnes kerkisin taas poiketa. ❤️

Oon miettiny et tarvisin jonkun pienen kannellisen boxin tuohon korivaunuun. Koska on kaiken maailman mittanauhaa ja kynää ja kerroslaskuria ja on muistilippulappua ja vaikka mitä. Mitkä aina tippuu sielt välistä.

IMG-20200103-WA0020.jpg

 

Ei tipu enää! 

 

IMG-20200103-WA0022.jpg

Nyt ovat sulassa sovussa ja tallessa ne kaikki pikku sälä tuossa pienessä ihanassa boxissa joka on ko tehty tuohon ❤️

Nyt uunin kello piippaa sen merkiksi että syömään. Ja sit puikot viuhumaan ❤️ ihanaa alkanutta vuotta kaikille ❤️