Tänään on sitte taas saatu jotai KyJyjä valmiiksi. Siinä viimeistellessä päätin että nyt saa tiskirätit ja patalappuset riittää hetkiseksi aikaa. Tänään valmistu siis se viiminenki tiskirätti.

Tiskir%C3%A4tti%C3%A4japatalappua-normal

Tänään kauppareissulla kasvo mun mieslukumäärä yhdellä.

Kentsu-normal.jpg

Pakkohan se oli sieltä Lidlistä ottaa, kävi Sulo Vilénit, ostin ko halavalla sain. 7,99€

Mutta tämä oli pakko hankinta siitä johtuen että. Mä bongasin vahingossa yks päivä kirjastossa tälläisen kirjan:

Kirjajonkahaluan-normal.jpg

Jota nyt sittten etin kissojen ja koirien kans. Mä oon aina rakastanu yli kaiken näpertää barbin vaatteita, mutta en ole koskaan omistanut miesbarbia. Nyt omistan. Ja hällä on vieläpä aurinkolasit! Vaikkakaa kukaan ei oo kertonu että siniset linssit rasittaa silmiä valtavasti ja sitämyöten huonontaa näköä todella nopeasti! Anyways. Nyt mulla on mallinukke. Aito Ken tämä ei suinkaan ole, ei edes polvet taitu! Mutta riittää mulle vallan mainiosti. Tarvinnee vaan kohta puoleen tekasta jotaki vaatetta. Syssy jos jo on, talviki tulla tupsuttaa, ja tällä heppusella on vaan uimahousut!

Mutta siis tämä kirja. Sitä ei ole koskaan suomennettu, ingen på svenska. Mutta totesin et se oli niin simppeliä että pärjää... Ainut vaan että kaikkialta se on loppuun myyty.

Mutta, jos siis jollakulla tulee vastaan, ottaisin ilomielin!

Nyt jatkan tätä mun mööpelirallia ;)