Täällä on niin sankka sumu, että aamusella ei meinannu kunnolla nähä ko oven avas. Galaxy päätti käydä portailla ja tuli takas, ei tainnukkaa olla sit hätä.

Mulla on nyt tässä ollu vähä sama viilis ko siinä sadussa missä hiiri ompeli vaatteita kissalle... Nimittäin mun yhen KyJy-huivin kans, mä oon niin monta huivia alottanu ja taas purkanu ja alottanu uutta ja taas purkanu. Nyt sit tässä edellis iltana selailin puhelimella... Joka on nyt tämä uusi ihana, jossa toimii jopa garnstudion ohjevideotki!! Selailin niitä ja siellä tuli vastaan valepatenttineulos. Siitä se ajatus sitte lähti. Sain ihanaiselta SNYltäni Sadulta keväällä turkoosia lankaa, josta oon haaveillu jotain ihanaa lämmittävää hartioille kietastavaa huivia. Nyt alkaa pahasti vaikuttaa siltä että se jopa valmistuu. Mietin vaan tuossa äsken että sitä lankaa oli kaks kerää... Kuinkas ollakkaa eksyin garnstudion sivulle. Ja sieltähän se pomppas... Ai että. Mulla on nyt ihan selkeesti jotain telepaattisia kykyjä joittenki ohjeiden suunnittelijoitten tai joittenki kans, koska tää on nyt jo toinen ohje mikä natsaa niin täydellisesti mun ajatusten kans.

Nimittäin siellä oli kiepastu se huivi ponchoksi. Pikkusen kiva, tänään täytyy hakea koristenappeja, koska uskokaa tai älkää mun purkkipuutarhavarastostakaan ei löydy nappeja... taaskaan.

Noh, sit se toinen josta sain jotain ajatuksia... Jätämpä sen vielä yllätykseksi. Kiusa se on pieniki kiusa pitää teitä jännityksssä <3

Mutta sen verran paljastan että siihen liittyy mun tulevat tumput ja mun nykyiseltä SNYltä saamani lanka...

Kävi jotenki hauskasti. Olin just pohtinu ja piirelly paperille kuvaa mitä haluaisin liittää. Sit ostin muuten vaan yhen ohjelehden ja kappas, siinä oli saman tyylistä ideaa ;)

Mutta näätte sitte kun ehdin tempasta ne tumpulat loppuun. Sainpa muuten käytettäväksi kaveriksi yhen marinointihyllyssä pyörineen yksittäisen keränki...

Mut nyt meen viimeistelemään sen mun ponchon, tänään täytyy hakea vielä napit siihen. Voipi olla että saatte kuvaa siitä vielä tänään.

Ihanaa alkavaa viikonloppua <3

P.s. Jos jaksatte pitää peukkuja, laitoin taas yhen työhakemuksen.