Viime perjantaina vietettiin kaupan ja kulttuurin yötä.

Tottakai piti siinä Katariinassa kutomisen lomassa poiketa käymään suomalaisessa kirjakaupassa.

Ja kuinkas kävikää...

Tarttu mukaan yks ihanainen kirja:

Uus%20kirja.jpg

Nimittäin Sanna Vatasen - Neulo, Virkkaa, Kirjo Jämälangasta

På svenska.

Mä oon kattellu tätä kirjaa niin monta kertaa. Jostain syystä se on aina jääny ostamatta. Nyt totesin et jos hintaa jäi 7,50€ Niin sitä vaan ei voinu jättää ottamatta...

J%C3%A4m%C3%A4lankatunika.jpg

Nimittäin tämän tunikan mallin näkemisen jälkeen.

Kuten tiätte, mulle on ennenki käyny niit tilanteita että kirjoihin tai lehtiin on tullu ihan uusia ohjeita. Siis nimenomaan vanhoihin kirjoihin, jotka on joko varastossa tai hyllyssä. Niihin vaan kasvaa niit ohjeita lisää. Se on äärimmäisen mystistä. Näin oli kuitenki käyny tämänki kirjan kans. Tiedä sitte olisko käyny näin jos oisin sen ostanu aiemmin? Mene ja tiedä. Tää kirja on ollu mulla selailtavana kirjastosta määrän X. Ja voin kertoa että kirjakaupois oon selannu tätä kirjaa kertaa XX.

Nyt se on mulla.

Tälläisillä uutisilla tänään. Nyt hakemaan postia.

Pidetään lippu korkealla murut <3