Sain tiistainakohan se oli, tekstiviesti että Siwasta ois haettavana paketti.

Noh, mä olin hesassa ti ja ke. Mielenterveysmessuilla.

Tulin sieltä keskiviikkoiltana kotia. Ja torstaina iltasella hain tämän ihanaakin ihanamman paketin.

Joulukalenteripaketti.jpg

Paketista paljastu 24 kirjekuorta. Askartelulehti Taika, sekä kortti ja A4 kirje.

Lehti ja kortti oli nimpparilahjaksi, kiitos ihana <3

Nimpparilahja.jpg

Täällä oli kaikkea ihanaa...

Kortti oli ihan täydellinen, tekstissä luki:

"Me punomme elämää  erilaisilla langoilla - kaikki

kun siitä tulee oman näköinen niin siitä tulee

TÄYDELLINEN"

Juurikin näin <3

joulukalenteri_Vihjeet.jpg

Huh... Mä niin jännityksellä odotan että pääsen avaamaan nuita kirjekuoria...

Valkkasin kahdesta huiviohjeesta... Miten yllättävää!!! Sen helmiversion ;)

Harakka mikä harakka.

Mutta voitteko kuvitella, mikä kurjaakin kurjempi kohtalo.

Mun oli mentävä ostamaan lankaa... MULLA EI OLLUT LANKAA!!!

Joulukalenteri_Langat.jpg

Nyt on lankaa ja on helmiä ja on erikoisneuloja joilla pujottaa nuo helmet kiinni tuohon lankaan. vaatimattomasti 400 kpl.

Joulukalenteri_huivi_l%C3%A4hi.jpg

Yritin saada kuvattua nuita helmiä jotenki. Menin hakemaan oranssisia helmiä ja mahdollisesti luonnonvalkoista lankaa. Noh, oranssisia helmiä ei ollu, mutta nämä sateenkaaren väriseksi värjätyt punaiset helmet oli ko piste iin päälle tuohon lankaan. Oon haaveillu tuosta lällyn pinkeroisesta niin kauan että haluan tehä siitä jotain.

Voitte vaan kuvitella miten vaikia on pysyä nahoissaan ko haluisin jo raottaa kirjekuorta.

Sain pidettyä itteni kurissa, en oo käyny ees kattomassa minkä näkönen huivi tuosta on tulossa!

Oon aika ylpeä itestäni.

Nakitin vaan sen ystävälleni Hannalle että selvitä minkä langan mä siihen otan. Sit ko menin hakemaan Kankurista tuota lankaa soitin vielä että mitäpä sanot oisko tuo lanka ja nuo helmet hyvät siihen. Hanna ilmotti et ne on just ne. Sopiva kontrasti helmien ja langan välillä.

Joten näillä mennään.

Sitä joulukuun ensimmäistä päivää odotellessa... Ei siihen enää pitkästi oo. Aattelin et jos huomenna ottais ja keris nuo vyyhdit kerälle. Ja alkais pujotella helmiä.

Sain muuton mun miehiltä myös nimpparilahjan. Tai no jos Galaxylta kysytään, niin sehän oli nimenomaan hänen ideansa tämä kirja hankkia. Hän oli se joka piti huolen ettei äitin nimppareita unohdettu <3

Nimppari.jpg

Että siinä kohtaa ko alkaa helmet vilistä silmissä liiaksi tai alkaa ensimmäisen päivän odotus käydä pitkäksi voin syventyä tähän ihanaan kirjaan... Myönnettävä on että kaks ensimmäistä sivua luin ensi istumalta ko sain tämän käsiini... Nää on niin koukuttavia ;)

Nyt täytyy kuitenki mennä laittautumaan iltaa varten <3

Palataan astialle ihanat <3

Ai nii, täällä on satanu koko yön L U N T A!!!

Tai noh, räntää kai se on jo mutta maa on valkonen <3