ensimm%C3%A4inen%20paketti.jpg

Veksi haki tänään postin ja tuli tupihin ja kysy et öö... Miks pikkuveljen naapurista tulee sulle postia?

Totesin että eipä tule, emo asuu siellä kyllä, mutta oikia lähettäjä jossain muualla ja se selviää vasta paaaljon myöhemmin. Arvasin heti että jälleen mulla on käyny tuuri. TAAS mulle osu niiin ihana SNY <3

Avaimenper%C3%A41.jpg

Kirjekuoressa odotti ihana kortti jossa mukana ihanaakin ihanampi virkattu sydän <3

Avaimenper%C3%A4.jpg

Tämä löytää niin paikkansa mun käsilaukusta <3

Kiitos ihana <3

Eilen kävin jäsenkorjaajalla laitattamassa selän taas ojennukseen, enkä sen takia saanu tehä käsitöitä koko iltana. Tämä päivä on menny aikalailla huilies. Mut nyt on iltakahvin aika, NCIS pyörimään ja puikot viuhumaan... Tilaustyöt on vähä kasaantunu. Niitä on vasta neljä jonossa.

Toimitin muuton tissinlämmittimen omistajalleen, mutta arvatkaapa huviksenne otinko siitä kuvaa. No enpä tietenkää. Unohdin täysin ko se ihanainen pikku prinssi varasti niin totaalisesti mun huomion <3

Nyt siis Kappa nro... jotain eteenpäin, kohta lähtee toinen väri <3

Sit on se ihana kirjoneulevillatakki, josta on takakappale valmis, siitä tulee herkku <3

Sit ois yks pikkujuttu.. semmoinen hyshys juttu ;)

Sit ois yks huivi joka on myös kesken...

Ja sitte ois niitä omia juttuja... Jotka odottaa sitä aikaa ko mulla ei oo mitään muuta tekemistä...

Ihanaa alkanutta kevättä, vaikka toista päivää putkeen tulee lunta. Mutta nyt on vasta HELMIKUU!! Nyt kuuluuki olla lunta ja pakkasta <3 Mä niin nautin tästä <3 Vaikkakaan en tuosta jäästä tuolla lumen alla.

Muistetaan kulkea varovaisesti <3