Enpäs sitte lähtenykkää mihkää. Koska nuo miehet kävi hakemas mun paketin postista.

Sieltä löyty vaikka ja mitä ihanaa <3

Kortti.jpg

Kortti oli aivan mieletön, tähän väritykseen oli tullut apua 5-vuotiaalta apulaiselta. Tuhannet kiitokset tästä <3 Kortti päätyy mun työhuoneen oveen :)

Kyseinen "Lemmikkien salainen elämä", josta siis tämä kyseinen hahmo on, on viel kattomatta. Oon unohtanu koko leffan. Tässä viime vkolla näin trailerin ja totesin et se on etittävä jostain, näytti niin hyvältä! Uskon nimittäin et se on just semmosta se elämä ko silmä välttää ;)

Poppikset.jpg

Galaxy sai omia herkkuja <3 Ihana idea, en oo nähny missää. Aina ko me syään poppiksia, Galaxy kattoo niit kaihoisasti mut sit se ottaa sen suuhun ja tiputtaa lattialle ja tulee pyytämään uutta. Nämä on maksanmakuisia, joten uskon että näitä tarvii löytää jostain lisää. Sama kävi nimittäin aikonaan ko ostettiin Galaxylle hammastahnaa, maksanmakuista... hampaat ... hmm... Tulee noin suunnilleen pestyä, tai ainaki hammastahna järsitään hyvin tehokkasti hammasharjasta ;)

Lanka.jpg

Ihanaa lankaa <3<3<3

Mä tykkään tästä niin kovin. Mulla on ollu yhesti tästä tehyt sukat. Jotka on jääny johonki. Joten nytpä pääsen tekemään itelleni ne THE villasukat, koska syksy tulee taas ja sit ko uimasta tulee niin sillon on ihana vetästä villikset jalkaan ;)

Mukit.jpg

Nämä kupit oli kans loistavat. Just kattelin tämmösiä vastaavia mut jätin kauppaan koska ne oli lasiset. Nämä ei haittaa vaikka tippuis keinussa istuessa koska ovat muovia. Eli jälleen on luettu mun ajatuksia <3

Kassi.jpg

Ja tämä kassi!!!! Ihana!! Mä oon aina rakastanu Mauri kunnaksen tuotantoa. Tää oli aivan mielettömän sulonen <3

Ja tässä ei kuulema ollu ees kaikki, vaan jatkoa on viel luvassa...

Eli vielä ei paljastunut kuka mun ajatuksia on lukenu ;)

Jään odottelemaan sitä.

Nyt siis sitte otan ne langat uusiksi ja sen virkkuukoukun ja hiippailen olkkariin <3

SUURKIITOS <3