Hihii... 

Eikä ole kyseessä SE noro mitä epäilitte. 

*nauraa partoihinsa*

Ja ennenko taas ajattelette mitään muuta. Mulla ei kasva partaa. Siitäkään huolimatta että joskus suututin erään naisihmisen sillä että erehdyin kertomaan radiosta kuulemastani jutusta...

"Mistä tietää, että poika on tullut murrosikään? - Äidillä ja pojalla kasvaa parta yhtä aikaa"

Samaisen ihmisen suututin toisella samaisesta ohjelmasta ja vieläpä saman toimittajan kertomana..  Radioon soitti nainen joka kertoi että hänellä on 11 lasta. Toimittaja oli kovin innoissaan ja kysyi että onko kaikki tyttöjä tai poikia. Nainen puhelimessa kertoi että 10 poikaa ja vanhin on tyttö. Toimittaja purskahti nauramaan että eikös sitä sanota että tyttöjä tulee sillon ko molemmat haluaa?! Nainen toisessa päässä nauroi mukana ja kertoi ettei ole moisesta kuullutkaan mutta kovin samaa mieltä.

Ite tätä kertoessani... Sain kuinka ollakaa kuulla saarnan siitä miten kaikki lapset on toivottuja ja molemmat halunneet niitä ja blaablaablaa. 

Asiaan. 

Nyt on siis käynyt niin että mulle on rantautunut lankaa nimeltä Noro ❤️

Jostain syystä oon sitä kovin karsastanu... Nyt kuiten oon parilta sitä ostanu niiiin halvalla fbn kirppiksillä että ... 

 

_20190313_140542.jpg

 

Eilen sain ensimmäisen satsin... 

Alko miettiminen mitä mä täatä tekisin. Noooh... 

Siitä se ajatus sitte lähti. . 

 

DSC_0733.jpg

 

Että puikoillehan se pätkähti aamusella... Odottavan aika kävi pitkäksi. Mun piti nimittäin soittaa yhdelle täti-ihmiselle ja kysyä neuvoa tuon taustalla olevan villatakin ohjeen kans. Koskapa mielestäni tuo ohje on jokseenkin vajavainen tuon raglanhiha kohdan kanssa... En oo vieläkään ihan vakuuttunut siitä. Ajattelin yllätykseksenne soveltaa .. 

 

DSC_0732.jpg

 

Äskön vielä siis kotiutu nämä ihanat... En oo viel päättäny et laitanko kaikkia näitä sikinsokin tuohon vai teenkö vaan nuilla punertavan ruskeilla. Nähtäväksi jää.

Mulla oli vielä joku visio mitä meinasin teille kertoa... Se jää nyt seuraavaan kertaan. Koskapa nyt kuuluu sen sorttista meteliä että tälle on tehtävä jotain mitä pikimmin. Ja uskokaa tai älkää..  Tämä meteli on yhdistettynä tuo mun timanttityö, noro-huivi, villatakki..  Ja mun maha. Sieltä kuuluu huokailua että tuokaa ruokaa!! Mulla!! Ei oo nälkää ollu sitte millon viimeksi?!

Pitäskö huolestua?

Sekin jää nähtäväksi. Nyt ajattelin kuitenki heittäytyä hurjaksi ja mennä kehittämään jotain syötävää.

Näihin kuviin ja tunnelmiin ❤️

Moimoi mussukat ja selviä päiviä... Niinko Ritu Ylipahkala ruukas ainaki yhteen aikaan puheensa päättää. En tiä mistä moinen tuli mieleen. On muuton aivan huippu tyyppi hänkin ❤️