Eilen tultiin kaupungista kotiin... Ja kuinka ollakaa puhelin piippas tekstiviestin merkiksi. 

Menkkakipujen takia ei ollu voimia lähtä enää eilen takas kaupunkiin. 

Tänään sit oli tarkotus käydä heti kynsihoidon jälkeen... Pääsin kotiin ja muistin et ei ole todellista!! Noh. Sit iltasella poikettiin hakemaan viel paketti. Joka paino het aivan jäätävästi!!

Ennenko meen sen kummemmin paketin sisältöön. On pakko taputtaa ittiään olalle.. Tänään... Siis eilen, tiistaina palautin viimeisetkin tilaustyöt!!! Nyt saa keskittyä tontun puuhiin ja joulu valmisteluihin. Itsenäisyyspv on tällä vkolla, mikä tarkoittaa sitä että joulukuusi tulee sinisin jouluvaloin ❤️

Siihen pakettiin. 

DSC_1091.jpg

 

Paketista löyty todella kaunis kortti ❤️

Kortissa kehotettiin istumaan alas, ottamaan palan suklaata, fiilistelemään lehdistä löytyviä ideoita ja nauttimaan kynttilöiden luomasta tunnelmasta ❤️ joulu tulee myös ensi vuonna ❤️

Neulelehtä selailin jo vähäsen, aivan mielettömiä malleja!!! Ihania huiveja ja pipoja!! Kiitos!

Menipäs taas ihanaksi tämä postaus.. 

 

DSC_1089.jpg

 

Paketista löyty niiiin mieletön tuoksu pussukka ❤️ ihana jouluntuoksu ❤️

 

DSC_1088.jpg

 

Paketista löyty muutaki jouluista. Joulunpunaisia ihania kruunukymttilöitä ja ihana punainen pöytäkynttilä.

 

DSC_1093.jpg

 

Paketti kortteja, joulu nauhaa, huivin... Mikäs tuon virallinen nimi on? Se millä voi kiinnittää huivin. Ja yyber ohuet bambupuikot.

 

DSC_1090.jpg

 

Paketista löyty myös pieni, ja äärettömän tärkeä ja oleellinen osa joulu leipiä, jotka pitäs alkaa suunnitella ja keräillä tilauksia. 

Mulle tarjottiin jo 300 € saaristolaisleipien ohjeesta. En myyny sitä vieläkään.

Luojan lykky ettei oo värkkejä kotona. Muuton varmaan alkaisin tehä taikinaa... Koska nyt alko tehä mieli saaristolaisleipää!! Ja klo on 1.50.

 

DSC_1092.jpg

 

Paketista löyty tottakai myös ihanaiset langat. Joista ei kuulema tarvii tälle joululle valmistua mitään. 

Aloe sockwool ja Ulrika on mulle molemmat entuudestaan tuntemattomia lankoja. Step on mun mielestä parasta mahdollista sukkalankaa.... Sanoo heppu joka ei käytä sukkia... Mut rakastan tehä niitä ja sillon se on usein miten stepiä ❤️

Nyt ko tässä on kärvistelty vieroitusoireista useampi tunti. Ko tipahti viimeinen tilaustyö puikoilta. Eikä ollu lankaa mukana mitä ois voinu alkaa tikuta... Ajattelin etten nyt alottas mitää näit tonttujuttuja ennenko vasta aamusella. Jos nyt kärvistelis näitten viekkareitten kans yöpuulle ja kattos sit aamusella mistä tonttupuuhista alottaa tai jatkaa.... Mene ja tiedä jos sielä onki jo jotai alullaan...

Vaan mitäpä luulitte että mä teen... Istun ja kudon. 

Ups. 

Ensi aattelin et mä ihan vaan luon silmät... 

No eihän sitä siihen voi jättää.... Mä ihan vaan vähäsen kokeilen miltä tuntuu kutoa tätä mulle uutta lankaa. En ees muista onko tää mulle uutta... Tää löyty mun lanka varastosta... 

Hetkisen tikkuan ja lähen ihan näillä näppäimillä nukkumaan... 

Jos ette sit löydä mua täältä päättelemästä valmista tuubia aamutuimaan... 

Uneja ❤

IMG-20191204-WA0015.jpg

 

Menin pian alotuksen jälkeen yöpuulle... Heräsin 8 pintaan... Oli niin huono olo ja maha kuin kipiä. Tuntu et jos viiltäs mahan auki nii helpottas. En tehny kuiten sitä vaan istuin alas ja aloin tikuta tuubia. Niinhän siin sit kävi et hän valmistu iltapvllä. Ja se vietiin pian kuvan oton jälkeen. Systeri otti sen itelleen. 

Ja... Tuli pari tuubihuivi tilausta... Ja mitäs minä muutakaa tekemään ko lupaamaan. 

Aattelin tehä niit tos tonttuilun välis... Älkää kysykö millon. 

Nyt kuiten päätin yhen tonttuhomman alottaa alusta. Ko siel irvisteli mulle yks silmukka... Ei irvistele enää.  Alotin tuos samalla sit yhtä tilaushuiveista. Taas mennään...